پیش از شروع این پروژه، با معامله گرانی با تجربه گروهی راه اندازی کردیم و به ارزیابی عملکرد این گروه پرداختیم. انتخاب سبک معاملاتی و نحوه ی مدیریت ریسک را به عهده ی افراد معامله گر گذاشتیم. عده ای مشکل در کنترل ریسک و برخی ایراد در پیاده سازی استراتژی داشتند. اما کسانی که عملکرد منضبط داشتند و همچنین مدیریت سرمایه و پیاده سازی استراتژی را بصورت صحیح انجام می دادند، به نتایج مثبت دست یافتند. این رویداد یک جامعه آماری از تعداد افرادی محدود با تجربه در بازار بود تا این که درنهایت تصمیم گرفتیم این گروه را وسعت ببخشیم و آن را در قالب مسابقه برای عموم به صورت کاملاً متنوع برپا کنیم.

پس از تجربه موفق از مسابقه ای که چهارماه به طول انجامید، مصمم شدیم خدمتی نو به همکاران خود ارائه دهیم که آن اعطای سرمایه بنا به شایستگی افراد است. در این بین کسانی که یک استراتژی سودده با توان مدیریت ریسک و سرمایه داشته باشند، میتوانند شانس خود را برای دریافت سرمایه مناسب، جهت سودآوری بیشتر در معاملات امتحان کنند.

مجموعه تامین سرمایه ما بدنبال معامله گرانی با تجربه و سودده است.

سالهاست معامله گران تجربیات خوبی در بازار کسب کردند. میتوان گفت که اکثر معامله گران بازار فرامین تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را بخوبی یاد گرفته و در جای خود بهترین تحلیلگر ها می باشند. تمامی سبک های معاملاتی، به نوبه خود سودساز هستند. اما  یکی مهمترین دغدغه های یک معامله گر، انجام معاملات با سرمایه کافی هست تا ارزش کافی جهت گذاشتن وقت و انرژی را داشته باشد.

در این شکل از همکاری، ریسک ها به حداقل میرسد. چه معامله گر و چه مجموعه که بنا دارد برای شما سرمایه اختصاص دهد. چنانچه نتوانستید به هر دلیلی سود کنید، از احتمال ضرر های بزرگ جلوگیری کرده اید وچنانچه با داشتن استراتژی سودده و رعایت مدیریت سرمایه توانستید به سوددهی مستمر برسید، بسته های تشویقی شامل افزایش سرمایه بصورت دوره ای را برای شما تا سقف دو میلیون دلار فراهم خواهیم ساخت.